Telekom IT DTO and BSO

Banner_helpdesk_2

A Telekom IT DTO and BSO (kifejtve Telekom IT Digital Transformation & Operations and Business Solutions) 2010 végétől Magyarországról támogatja a Deutsche Telekom AG (DTAG) és a T-Systems International belső informatikai rendszereit és folyamatait, valamint magas hozzáadott értékű szolgáltatásokat nyújt. Emellett a PQIT részleg (Process, Quality and IT) IT Services Hungary Kft.-re fókuszál – belső IT feladatokat lát el. Csapatunk sokrétű kompetenciákkal és nemzetközi tapasztalattal; ezen kívül kiváló német nyelvtudással rendelkezik, kollégáink 100%-a beszél angolul vagy németül; 58%-a pedig mindkét nyelvet beszéli. Az egyre szélesebb körű feladatokkal együtt bővült kollégáink létszáma is: 2012 decemberében az ágazaton 67 ember dolgozott,  jelenleg a dolgozók száma meghaladja a 700 főt.

A Telekom IT céljául tűzte ki a magasabb hozzáadott értékű szolgáltatások nyújtását és az ehhez szükséges munkaerő biztosítását, ezzel lehetőséget teremtve a jelenlegi és jövőbeli kollégáik szakmai fejlődésére. Ezzel párhuzamosan szeretnénk a magyarországi egyetemekkel történő együttműködést folytatni, hiszen kiemelkedően fontosnak tartjuk a fiatal tehetségek felkarolását.

Fontos számunkra a csapatszellem fenntartása és növelése, valamint az innovációra való törekvés. Ezzel párhuzamosan célunk, hogy még magasabb szintre emeljük a partnereink elégedettségét.

Helyszínek: Budapest, Debrecen, Pécs, Szeged

Szolgáltatásaink, főbb feladataink

Ágazatunk öt különböző területű „Service Delivery Unit”-ra (SDU) oszlik. Az öt SDU az alábbi tevékenységeket látja el:

  1. Application Developement, Application Management 1. Ez utóbbi további 3 egységre bomlik:
    1.1 Test Center
    1.2 Application Management
    1.3 Support Services Application
  2. Application Developement, Application Management 2 & Business Partner Management
  3. Workplace Services – Enduser Services
  4. Service, Infrastucture and Security
  5. Project Management

Az alábbi feladatokban vállalunk aktív szerepet:

  • Alkalmazás menedzsment
  • Alkalmazás-fejlesztés, terméktestreszabás
  • Alkalmazások és hálózati infrastruktúra support szolgáltatása
  • Teszt menedzsment, automatizáció és teljesítmény-tesztelés
  • Order to cash folyamat- és automatizáció területén
  • Projekt és portfolió menedzsment, projekt kontrolling
  • SAP konzultációs és support szolgáltatás
  • SAP teszt automatizáció
  • Order, licensz és provider menedzsment
  • Nemzetközi demand menedzsment
  • Központosított szoftverterjesztési megoldások
  • Információ-biztonsági és kockázat menedzsment
  • Emergency & Crisis & Business Continuity menedzsment
  • Szabványosított adatvédelmi és- biztonsági koncepció
  • Robotika