Telekom IT Workplace Services (WS)

ITSH Helpdesk

 

Service Desk szolgáltatásunk olyan komplex csomagot kínál ügyfeleinknek, amivel rövid időn belül képesek vagyunk a hibát elhárítani és partnereink számára a munkavégzést újra lehetővé tenni. Rendelkezésre állunk telefonon, e-mailben, vagy intranetes önkiszolgáló portálon keresztül. Kollégáink első szintű támogatást nyújtanak már az első kapcsolatba lépéskor, mely a számítógépek vagy alkalmazások hibáinak távolról történő elhárítását jelenti. Az összetettebb technikai zavarok elhárítására további szerviz szintjeink nyújtanak változatos megoldási lehetőségeket.

Felkészült kollégáink, magas szintű nyelv és IT képzettséggel azonnali beavatkozásra képesek Exchange, Internet Explorer, Groupshare, Sharepoint számítástechnikai zavarok elhárításához. Fő profilunk továbbá klienseink szoftveres karbantartása, melyet remote installációs eszközökkel valósítunk meg.

Kiemelt fontosságú ügyfeleink számára az adatbiztonság. Ennek érdekében messzemenő Cloud Computing támogatást biztosítunk, valamint biztonsági kártyák és titkosítási metódusok állnak rendelkezésünkre, hogy ügyfeleink számára a legnagyobb biztonságot nyújthassuk.

Helyszínek: Budapest, Debrecen, Pécs.

Munkatársaink magas szintű IT tudással, német és angol nyelvismerettel, ügyfél orientált soft skill tudással és a legprofesszionálisabb IT infrastruktúrával biztosítják ügyfeleink számára a folyamatos munkavégzést a hét 5 munkanapján, 18:00 óráig.

Fő szolgáltatásaink:

  • Hardware Service Desk
  • Software Service Desk
  • Hálózat (LAN, VPN) Service Desk
  • Jelszó, titkosítás
  • Exchange környezet Support
  • Felhő alapú megoldások (Cloud Computing)
  • Nyomtatási szolgáltatások
  • „Catch & Dispatch”