Service Management (SEM)

Banner_screenA Service Management (SeM) a T-Systems International arca az ügyfelek felé. A SeM felel a szolgáltatások megfelelő idejű teljesítéséért, valamint a számlán mutatkozó bevételekért és nyereségért is. Konkrét feladata az SLA riportok készítése, új szolgáltatások megrendelése a Production-től és a harmadik felektől, valamint részvétel az olyan standard ITIL folyamatokban, mint a változás- incidens- és problémakezelés. Ez a szolgáltatási ágazat 2010-ben indult be Magyarországon, és jelenleg megközelítőleg 250 dolgozója van. Különböző szinteken van jelen, a háttérirodai adminisztratív munkaköröktől a teljes felelősséggel járó személyes ügyfélkezelésig.

A legtöbb SeM-en dolgozó munkatárs beszél németül és koordinatív feladatokat lát el. Hozzávetőleg 10%-uk pedig az újonnan indult Teleworking program keretében otthonról is végzi a napi munkáját. Ezen program kiterjesztése ágazati célkitűzés. A SeM egy dinamikusan fejlődő keresztszolgáltatásokat nyújtó ágazat, fiatalos közeggel és sok-sok kihívással.

Helyszínek: Budapest, Debrecen, Pécs, Szeged ill. privát otthoni munkaállomások

Fő szolgáltatások

Ügyfél- és szerződéskezelés

  • Megállapodások támogatása (Pre-Sales és T&T projektek)
  • Panaszok és felterjesztések kezelése (Lead INM, PRM)

Szolgáltatásbiztosítás

  • Szolgáltatási szint kezelése és riportok készítése
  • Rendelés- és változáskezelés

Pénzügyi teljesítmény és számlázás

  • Business Operations