Partner Management & Enduser Services (PME)

Banner_helpdesk

A Partner Management & Enduser Services szolgáltatási ágazat innovatív, magas színvonalú „end-to-end” desktop szolgáltatásokat nyújt. Ezek a szolgáltatások jelenleg egy szervezeti egységben valósulnak meg: az International Service Desknél.

International Service Desk (ISD)

Ügyfeleink számára olyan szolgáltatási csomagot kínálunk, mely felhasználói helpdesk és remote szolgáltatásokat is tartalmaz. A felhasználók telefonon, e-mailben, vagy önkiszolgáló portálon keresztül kapnak segítséget. A megkeresések kétharmadában képzett kollégáink első szintű támogatást nyújtanak. Ez gyakran a számítógépek vagy alkalmazások hibáinak távolról történő elhárítását jelenti.

Az International Service Desk első és második szintű service desk támogatást nyújtó, világszintű hálózat, amely az infokommunikáció valamennyi területét felöleli (felhasználói és szerveroldali műveletek, valamint távközlési kapcsolatok). Service Deskek a következő régiókban találhatók: Európa, Észak- és Közép-Amerika, Ázsia és Afrika.

Magyarországon 2006-ban indult az ISD, és jelenleg több mint 330 dolgozója van. Szolgáltatásaink több nyelven állnak rendelkezésre: német, angol, francia, holland és lengyel.

Helyszínek: Budapest, Debrecen, Pécs.

Munkatársaink magas szintű nyelvtudással rendelkeznek és nagy elhivatottsággal oldják meg ügyfeleink problémáit. Érdeklődési körükbe tartozik az informatika, s ezen a téren nyílik számukra karrier út vezetői és/vagy szakmai területen is.

Fő szolgáltatásaink:

  • Munkahelyi Service Desk
  • Alkalmazások Service Desk
  • Távközlési Service Desk
  • Egyéni Service Desk
  • „Catch & Dispatch”