Business Operations & Quality (BOQ)

Banner_telepresenceA Business Operations and Quality azoknak a kompetenciáknak és készségeknek az olvasztótégelye, amelyekre jellemzően az egész szervezeten belül szükség van, és amelyek párhuzamosan működnek (több funkción átívelve), tekintet nélkül arra, hogy egy adott részleg szerverekkel, felhőkkel, telefonnal vagy helyi területi hálózatokkal foglalkozik-e. Mindezen, ügyfeleink számára nyújtott informatikai szolgáltatásoknak a támogatásához standard, ITIL-alapú folyamatokra, belső és külső auditokra, tömör beszámolókra, hatékonysági projektekre, és végül, de nem utolsósorban, egységes és a maga nemében legjobb eszközökre van szükség. A három helyszínen (Budapest, Debrecen, Szeged) megtalálható, jelenleg több száz dolgozót foglalkoztató, ám egyre bővülő BOQ részleg éppen ezt biztosítja.

Helyszínek: Budapest, Debrecen, Szeged.

Fő szolgáltatások:

Szolgáltatástervezés

  • Folyamattervezés (ARIS)
  • Folyamatok üzembe állítása
  • Felület a Process Management and Improvement globális központja felé

Szolgáltatásfejlesztés

  • Minőségfejlesztés
  • Hatékonyságnövelés (SixSigma+Lean képzés, projektek, coaching)
  • Minőségirányítás

Szolgáltatásüzemeltetési támogatás

  • Minőségi / Hatékonysági elemzések, auditok
  • Általános tanácsadás
  • Kritikus rendszerek 7/24-es támogatása

Termeléstámogatási rendszerek (ticketing és provisioning megoldások) fejlesztése

  • Tervezés
  • Kódolás (Java,.NET) , tesztelés (SAP)
  • ISO 9001, 14001, 20000, 27001, OHSAS 18000 szabványok szerinti tanúsítás támogatása
  • Szoftvertámogatás és életciklus-menedzsment

 

BOQ divíziók és kompetenciák

De-Escalation Management

Az ügyfeleinket veszélyeztető kritikus helyzetek elkerülése és megoldása érdekében “tüzet oltunk”, megtaláljuk és megsemmisítjük annak okozóit és megelőzzük annak további lehetséges forrásait.

Process & Quality

A hatékony és eredményes feladat-végrehajtás érdekében jó gyakorlatok sorát vezetjük be, alkalmazzuk és szorgalmazunk az ágazaton belül.

Efficiency & Performance

A csapat tagjai számos módon támogatják az ügyfél céljainak elérését: hozzájárulnak a Globális Erőforrás Menedzsment csapat munkájához (tréning videók összeállításával és kiadásával); SixSigma tréningeket vezetnek és oktatást tartanak a cég többi dolgozója számára.

Production support Systems

A PSS Fejlesztés Torony az ITIL szolgáltatások – projekt menedzsment, üzleti elemzés, fejlesztés, tesztelés, üzemelés, riportkészítés, folyamattervezés, monitorozás – teljes skáláját ellátja. Egyes szolgáltatásaink 7 x 24 órában elérhetőek.