Superbrands Germany: A T-Systems a csúcsmárkák között.

T-Systems_SuperBrands[1]A T-Systems harmadszor nyerte el a neves nemzetközi „Superbrands” díjat. A díj 85 országban mérvadó mutatót jelent, amikor az erős márkák rangsorolására kerül sor, és a fenntartható, magas színvonalú márkamenedzsmentet jelzi.

Olyan jól ismert nevek mellett, mint a Focus, a Gerolsteiner, a Jaguar vagy a Tesa, a T-Systems is egyike annak a 38 cégnek Németországban, amelyek a „Superbrands 2012” címmel büszkélkedhetnek. Idén a díjat három társadalmi szervezet is megkapta, valamint Franz Beckenbauer és Boris Becker után Iris Berben lett a harmadik személy, aki elnyerte a „Personality Superbrand Germany” címet. A T-Systems következetes, fenntartható márkamenedzsmentjével már kétszer egymás után megkapta a díjat. Az áhított címet a Telekom leányvállalata 2005-ben, majd 2010-ben nyerte el. A Superbrands 2002 óta két-háromévente adja át díját. A csúcsmárkák 2012-ben ötödik alkalommal részesültek elismerésben.

Szakértői zsűri jelölésével

A Superbrand címre való jelölés feltételei mind a 85 országban hasonlók. A márkadominancia, a márkaelfogadás, a bizalom, a márkatartósság és az ügyfélhűség döntő tényezők a zsűri döntésében. A Superbrands Germany 2012 két szakaszban megvalósuló kiválasztási folyamata során először 2000 18 és 65 év közötti férfit és nőt kérdeztek kedvenc márkáikról 90 termék- és szolgáltatási kategóriában. Ezután egy tizenkét marketing- és márkaszakértőből álló független zsűri értékelte azokat a márkákat, amelyek a piackutatási folyamat során az élen végeztek, majd kiválasztotta a nyerteseket.

Fokozott ügyfélhűség, egyértelmű márkastratégiával

„Nekünk ma T-Systems-ként nemcsak a legnagyobb IKT-szolgáltatókkal kell versenyeznünk, hanem néhány alterületen a piaci réseket kihasználó kis szolgáltatókkal is. Ez az oka annak, hogy az erős márka és a világos pozíció fontosabb, mint valaha, amikor az ügyfelek hűségéről van szó” – mondta Thomas Spreitzer, marketingigazgató. „Kommunikációnk és stratégiánk fenntartható felépítése az öt „Core Belief” – vagyis „Cloud, Collaboration, Mobile, Security és Sustainability” (Felhő, Együttműködés, Mobil, Biztonság és Fenntarthatóság) – területén kulcsfontosságú szerepet játszott.”

Forrás: T-Systems International, sajtóhírek, 2013. január 25.