Sikeres toborzókampánnyal zárja a tavaszt az IT Services Hungary

BOQAz IT Services Hungary az idei évre országosan több száz új munkavállaló felvételét tűzte ki célul, ennek elérése érdekében pedig intenzív, online és offline eszközökkel egyaránt támogatott, integrált kommunikációs kampányt indított. A kampány első szakasza a napokban zárult le – írja a cég sajtóközleménye.

Az IT Services Hungary a számos külföldi – elsősorban nyugat-európai – megbízásának kielégítéséhez komoly munkavállalói létszámbővítésre törekszik. A régióban jelen lévő, IT iparági vállalatok növekvő száma miatt a szakemberekért folytatott verseny jelentős, ennek ellenére az ITSH az év elején kitűzött létszám-növekedési terveinek megfelelően teljesít a munkaerőpiacon – írja a közlemény.

A vállalat a potenciális új kollégák elérése érdekében online és offline állásbörzéken és felületeken egyaránt hangsúlyos kommunikációt folytatott. Az aktivitásokkal eddig közel 10.000 érdeklődőt értek el alig néhány hónap leforgása alatt. A budapesti, debreceni, miskolci és pécsi állásbörzéken majd ezer, a Monster Virtuális Állásbörze – mely a klasszikus állásbörzék online környezetbe való átültetését jelenti – alkalmával pedig további kilencezer álláskereső volt kíváncsi az ITSH kínálta lehetőségekre.

Az állásbörzék szerepe az informatika területén az utóbbi időben erősen felértékelődött. Mivel idén is Magyarország legnagyobb informatikai munkaadója vagyunk, fontos, hogy a rendezvények alkalmával az egyeztetési és munkába állási időszak lerövidítésére is törekedjünk azáltal, hogy helyben felmérjük az érdeklődők szakterületét és idegennyelv-tudását egy beszélgetés során. Mindez nagy kihívást jelentő feladat, éppen ezért külön öröm volt számunkra, hogy a budapesti HVG Állásbörzén vállalatunk standja nyerte el a Tehetségmágnes-díjat. Az elismeréssel munkatársaink szakértelmét és felkészültségét, illetve az idei évtől új arculattal rendelkező standunkról és a vállalatról közvetített kép minőségét díjazták” – mondta el Fábián Mónika, az IT Services Hungary toborzási specialistája.

Az ITSH közel áll az álláskeresőkhöz, egyre jobban fókuszálunk a kiemelt hirdetésekre, szórólapokkal és karrierlehetőségekkel kapcsolatos beszélgetésekkel segítjük az érdeklődőket. Az állásbörzéket követően átlagban 5 interjúból tudunk eljutni egy munkaszerződés aláírásáig. Adataink alapján az előző toborzási időszakhoz képest közel 30 százalékkal több érdeklődő fordult meg tavasszal standjainknál, ebből arra következtetünk, hogy toborzási céljaink időarányos részét teljesíteni tudjuk tavasszal” – tette hozzá Fábián Mónika.

Az ITSH a most lezárult, sikeres toborzó időszakot követően még egy kommunikációs hullámot tervez 2013-ban. Az őszi kampány során még interaktívabbá kíván válni a cég, online játékok és kvízek által szeretné bemutatni tevékenységét és lehetőségeit azoknak, akik már az informatika területén dolgoznak, de még nem ismerik a vállalatot.

Forrás: HRPortal.hu, 2013. június 20.
http://www.hrportal.hu/hr/sikeres-toborzokampannyal-zarja-a-tavaszt-az-it-services-hungary-20130612.html