ServiceNow: Szolgáltatás-menedzsment a T-Systems felhőből

A T-Systems felhőkínálatát kibővítette a ServiceNow szolgáltatás-menedzsmenttel, hogy teljes mértékben lehetővé tegye az üzleti folyamatok digitalizálását és automatizálását. Ezzel a rendszer megoldási egységgel a Deutsche Telekom lett az egyetlen olyan vállalat az EU-ban, amely saját felhőjéből kínálja kezelt szolgáltatásként az end-to-end portfolióját – ami rendkívül biztonságos, és összhangban van a szigorú megfelelőségi szabályokkal. A T‑Systems International 2017. március 20 és 24 között mutatja be a ServiceNow platformot a CeBIT-en, Hannoverben.

A ServiceNow elsődleges szakterülete a teljes céges folyamatok digitalizálása és automatizálása, a munkavállalók és az emberi erőforrás-menedzsment számára kínált speciális IT-től a szerződések jogi felülvizsgálati folyamatáig. Ez leegyszerűsíti az olyan unalmas folyamatokat, mint az új munkavállalók integrációja a vállalatba, és ettől azok jelentősen hatékonyabbak és felhasználóbarátabbak lesznek. A rendkívül biztonságos német T-Systems felhőből nyújtott szolgáltatás megfelel a legszigorúbb német adatvédelmi előírásoknak. Tökéletes olyan nagyvállalatok, valamint biztosítók és bankok számára, amelyeknél nagyon szigorúak a compliance szabályok a bizalmas üzleti és ügyféladatok kezelése kapcsán. A ServiceNow nem fér hozzá ezekhez az adatokhoz, mert azok feldolgozása a T-Systems felhőben történik. A T-Systems International kizárólag Németországból kezeli a megoldást és biztosítja a támogatást.

A vállalatok gyakran az IT szolgáltatás-menedzsment vagy az IT üzemeltetés-menedzsment lehetőségek igénybe vételével kezdik meg a ServiceNow használatát. A platform “end-to-end” menedzsment-központként is képes funkcionálni belső- és külső szolgáltatási lekérésekhez egy vállalat teljes értéklánca mentén, valamint olyan területeken alkalmazható, mint az ügyfélszolgálat menedzsmentje, marketing és olyan, több, részlegen átívelő feladatoknál, mint a biztonsági üzemeltetés, az irányítás, risk & compliance (GRC) vagy a létesítmény- és eszközgazdálkodás.


A szolgáltatás az adatbázisok, elemző és jelentéskészítő eszközök és biztonsági lehetőségek valamennyi lényeges funkcióját kínálja egy felhasználóbarát, önkiszolgáló portálon, amely valamennyi kapcsolódó rendszerhez és folyamathoz átlátható hozzáférést biztosít. A portál a felhasználó asztali számítógépéről és mobil eszközökről egyaránt elérhető. A platform integrálja a felhasználó valamennyi rendszerét, és szolgáltatásként biztosított platformként tökéletes alapot nyújt házon belül fejlesztett szolgáltatás-alkalmazásokhoz.

A T-Systems 2017. március 21-én, kedden mutatja be a partnermegoldást a ServiceNow-val a CeBIT-en.

Forrás: Deutsche Telekom, 2017. március 14.