IT Services Hungary a legsikeresebb ICT-cég 2017-ben!

 

A legsikeresebb hazai ICT-cégek TOP 52 rangsorában első helyet kapott az IT Services Hungary.

A dobogó második fokán volt tavaly, idén már a legtetejére állhatott több ezer munkavállalójával együtt az IT Services Hungary. A német T-Systems International magyar leányvállalata nem tétlenkedett az elmúlt egy évben (sem), fejlődésük jól követhető dolgozói létszámuk dinamikus növekedésén. Tavaly átlépték a lélektaninak tartott 4500 fős határt: több mint 320 új alkalmazottat vettek fel, így jelenleg közel 4800-an dolgoznak a vállalatnál Budapesten és a vidéki telephelyeken. (Érdemes egy pillanatra visszatekinteni arra, hogy 12 évvel ezelőtt 450 fővel kezdték meg a működésüket.) Pécsett 287, míg Szegeden 86 új munkaállomást alakítottak ki telephelyeik felújításával – utóbbi városban egyébként megduplázódott munkatársaik létszáma az elmúlt egy évben.2017-ben IoT- és MI- (AI-) fejlesztések egyaránt elindultak a cégnél, és a tavalyi évük meghatározó momentuma volt az a háromoldalú stratégiai megállapodás, amelyet a Debreceni Egyetemmel és a város önkormányzatával kötöttek annak érdekében, hogy újabb munkahelyek megteremtésével biztos és vonzó jövőképet kínáljanak a fiataloknak, ezzel mérsékelve elvándorlásukat a városból és az országból. A megállapodással egy közel 10 éves együttműködés kapott még hatékonyabb intézményi kereteket. Az elmúlt évben egyébként több egyetemmel is szorosan együttműködtek, ennek kapcsán speciális kurzusokat indítottak olyan technológiák oktatására, amelyekre a hallgatóknak a jelenlegi keretrendszerben nincs lehetőségük jelentkezni a felsőoktatási intézményekben (például felhőtechnológia, projektmanagement, ITIL). Továbbá Budapesten is elindították az informatikai oktatást végző középiskolák és szakközépiskolák támogatását a Start Program keretében. Az intézményi együttműködések területén futó ilyen és ehhez hasonló programok az éves felvételek 10 százalékát biztosították a vállalatnak 2017-ben. Az erőteljes létszámbővülés az ITSH HR részlegét is új kihívások és feladatok elé állította: a folyamatos fejlődés megerősítésére (munkatársi felmérésekre alapozva) új HR-stratégiát és ehhez kapcsolódóan új employer branding-stratégiát vezettek be a vállalatnál, amelynek a toborzás mellett kiemelt része a megtartás is (a több mint 50 elemből álló béren kívüli juttatási csomagról például kreatív bemutató készült az intraneten); és megkezdődött az új irodaházba költözés teljes körű előkészítése.

De történt más változás is: idén januártól a holland születésű Erik Slooten személyében új ügyvezető igazgató irányításával megy tovább hazánk legnagyobb ICT-munkaadójának története.

Forrás: IT Business, sajtóhírek, 2018. február 26.