A Gartner “Magic Quadrant” felmérése a T-Systems Internationalt nevezte meg vezetőként felhő alapú szolgáltatások terén

maxresdefaultA Gartner adatközpont-kihelyezést (DCO) és informatikai közműszolgáltatásokat (IUS) vizsgáló 2016. június 27-i “Magic Quadrant” elemzése immár hatodik egymást követő alkalommal helyezte a T-Systems Internationalt a vezető kvadránsba Európában.

A Gartner két stratégiai tengely mentén vizsgálódott, ezek pedig a „jövőkép teljessége” és a „képesség a végrehajtásra”. A Gartner szerint az adatközpont-szolgáltatások növekedése a jövőben az olyan új iparosított infrastruktúra-ajánlatokból fakad majd, mint az IUS (Infrastructure Utility Services) és az infrastruktúra mint szolgáltatás (IaaS), míg a hagyományos szolgáltatások növekedése és árrése további nyomásnak lesznek kitéve (további részletekért lásd “Top Global Megatrends Impacting Data Center Strategies” (Az adatközpont-stratégiákat befolyásoló legfontosabb globális megatrendek)).

„A felhővilág nem homogén, mindig is hibrid marad. Ezért saját erős termékeinket, mint például az új nyilvános felhőnket, a maga nemében a legjobb társtechnológiával kombináljuk, hogy ügyfeleinknek üzleti igényeikhez egyetlen forrásból kínálhassunk személyre szabott megoldásokat” – mondta el a T-Systems International ügyvezető igazgatója, Anette Bronder, aki a Digital Division vezetőjeként a felhő üzletág felelőse. A Telekom bővülő partneri ökoszisztémája tartalmaz megoldásokat az SAP-tól, a Microsofttól, a Ciscótól, a Salesforce-tól, a VMWare-től, a Huaweitől, a SugarCRM és Informatica-tól és másoktól.

„A minőség és a biztonság kulcsszempontok ügyfeleink számára a felhőszolgáltató kiválasztásakor. Az informatikai infrastruktúrának minden körülmények között működnie kell. Csak a sikeres informatikai működés ad teret az innovációnak,  így a digitalizációt a minőség és a biztonság teszi lehetővé” – mondta Dr. Ferri Abolhassan, a T-Systems IT divízióért és Telekom Security-ért felelős igazgatója. „A minőségbiztosítást célzó Zero Outage Program öt évvel ezelőtti elindítása óta a súlyos hibák számát 95 százalékkal csökkentettük” – magyarázta Abolhassan, a program kezdeményezője. Ügyfél-elégedettség terén a T-Systems International egymás után harmadik éve végzett az első tíz százalékban az összes ICT-szolgáltató között (a Tri*M index alapján). Ami azért is fontos mérőszám mert a bizalom különösen fontos tényező, amikor hagyományos informatikai szolgáltatások felhőbe költöztetéséről van szó.

A teljes június 27-i jelentés (“Magic Quadrant for Data Center Outsourcing and Infrastructure Utility Services, Analyst) itt érhető el.

Forrás: Deutsche Telekom, sajtóhírek, 2016. július 12.