Bemutatkozás

Banner_tsiAz IT Services Hungary (ITSH) a T-Systems International magyarországi leányvállalata. Budapesti, debreceni, pécsi és szegedi szolgáltatóközpontjaink rendszerintegrációs és üzemeltetési területeken szolgálják ki nemzetközi ügyfeleinket, de kínálatunkban többek között az összes, széles körben alkalmazott szoftver- és hardverplatform SAP-rendszer szolgáltatásai, távoli és helyi szerverüzemeltetés, valamint hálózatmenedzselés és hálózatfelügyelet is megtalálható.

A legmodernebb technológiákra épülő termékskálánk többek között az alábbi területeket fedi le:

  • koncepciókidolgozás
  • komplex informatikai rendszerek és teljes informatikai infrastruktúrák létrehozása és üzemeltetése;
  • alkalmazási szoftverek, vállalati informatikai biztonsági rendszerek kifejlesztése;
  • informatikai rendszerek felügyelete;
  • informatikai alkalmazások és rendszerek kifejlesztése.


Nemzetközi ICT outsourcing

Vállalatunk egyedülálló módon az ICT-szolgáltatás teljes portfólióját nyújtja, leginkább a cégcsoport nemzetközi ügyfeleit szolgáljuk ki. A T-Systems International olyan ügyfeleket tudhat magáénak, amelyek az uniós gazdaság élvonalába tartoznak, mint például az EADS Group, VW Group, Daimler, TUI Travel, BP, Deutsche Post DHL, Philips és Shell.

A biztos pénzügyi helyzet mellett az elmúlt években ICT-szolgáltatóként átfogó tapasztalatokra tettünk szert a nemzetközi outsourcing területén, hiszen a T-Systems International több mint 25 országban van jelen, globális szolgáltatási hálózatot és mintegy 75 adatközpontot üzemeltet.


A tudásba fektetünk

Az egyik legnagyobb ICT-munkaadó vagyunk Magyarországon. 2008-ban megnyertük az „Az év befektetője” díjat, majd 2015-ben a vállalatunk a munkahelyteremtéssel összefüggő regionális fejlesztéseiért ismét elnyerte a Külgazdasági és Külügyminisztérium, valamint a Nemzeti Befektetési Ügynökség (HIPA) közös elismerését, az „Év befektetője díjat”. 2014/2015 év hazai győztese (National Champion) az „Employer of the Year” kategóriában az IT Services Hungary (ITSH) lett. A vállalat 2014 óta Superbrands.

A tudásba fektetünk. Magyarországon találtuk meg azt a szakképzett és nyelveket beszélő munkaerőt, akikkel Európa több országában lévő megrendelőink számára magas színvonalú szolgáltatást tudunk nyújtani, ezért külön figyelmet fordítunk munkatársainkra.

A szolgáltató szektorban a minőség, a gyorsaság és gyakorlatilag minden mérhető paraméter alapja az emberi tényező. Nincs ez másképp az informatikai outsourcingban sem. A jó munkahelyre szívesen megyünk be minden nap, és ezt ügyfeleink is megérzik. A rendelkezésre állás vagy egy fejlesztés mögött emberi tudást és hozzáállást találunk. Ezért többrétű továbbképzési lehetőséget nyújtunk munkatársaink számára, hogy a legmagasabb ügyféligényeknek is megfeleljenek – mind a gyorsan fejlődő IT-területeken, mind a munkánkhoz nélkülözhetetlen haladó szintű nyelvtudás terén.